12 December 2009

Laundry washing ball ??

laundry washing ball. ape ke bende nye tu?
aku mula2 cam pelik je tgk mende alah ni.
tp bile aku dibgtahu yg mende ni boleh menggantikan sabun basuh baju.
aku cam pelik. camne kekotoran nk ilang?
camne kuman2 nk mati?
camne nak ilang kan bau2 busuk pada baju yg kotor tu?
tp pas aku pakai mende alah ni. mmg terbukti.
kotor2 sume ilang.
aku penah basuh guna mesin basuh.
gile ah masa wash tu. air jedi keruh gile. mmg btol la mende ni ilang kan kotor. then bile aku dah abih cuci aku angkat baju tu. aku bau la. busuk dah XDE WEIH. wow!!
so skrg aku basuh baju gune mende alah ni je.

DAN kepada sesape yg kulit sensitive.
mcm kawan aku sorang.
kalo die pakai baju yg dibasuh guna sabun basuh baju.
badan die akan gatal2.
tp pas ni pakai mende alah ni die dah tak rasa gatal.
so bola ni pon mmg seswai utk orang kulit sensitive.

ohya? mende ni boleh pakai selama 2tahun.
ini kiraan kalo basuh baju sekali sehari.
tapi takkan hari2 nk basuh baju kan.
so leh tahan 2-3tahun. jimat kan?

kat KOREA , USA . dorang dah pakai dah mende alah ni. so kat malaysia phm2 je la kan. sentiasa lembab. so mende ni dah masuk. ape lagi. kita pakai la. jadik trend setter.

di samping kita jaga environment kita. :D

ohya sape2 berminat nk try mende alah ni boleh contact aku.
aku leh kasi pinjam. then kalo puas hati. boleh beli kat aku. :D hehe
any further information contact me at diz number
013-2016808 KAIO.

No comments:

Post a Comment