01 February 2010

worst day?

lately ni rasa malas nk update blog. malas tu satu hal la. bz pon satu hal jugak. mcm2 project kene buat. hahaha!


habis sudah project kitchen. kini menanti speaking test a.k.a. "Talk Show" masih belom masih belom dicari bahan2nye @ topik. humm. dah la kene practice utk cultural performance bakal diadakan penhujung bulan Februari ni. uhhh. sggoh bnyk project. well, biase la. ni la lumrah kehidupan di college. so pada korang2 yg bakal nk masuk kolej tu. hahahha get ready la.


bercerita ttg hari ni. BANK SIMPANAN NASIONAL sggoh lembab servis anda. haih. sila pertingkatkan ye.



igt kawan2 bersukan baik utk kesihatan.! ohye. next month insyallah aku nk pi gym. sape nk ikot?? haha.! bulan ni xbleyh terlalu bz. pas abih project ade final pulak kan.


orang slalu tanye kat aku.. ape progress?

study?
okay2 je. just 4low the flow. everything gonna be fine.

bisnes?
okay la. kita nk cepat tp jgn cemas. keep going. perlahan2 lama2 jadi bukit. kita nk partner yg berkualiti bukan kuantiti. buat lah dgn hati nescaya anda akan berjaya namun akal fikiran tetap menjadi pengukurnya.
www.one2u.com *wink2*



awek?
haha. rileks sudaa. kasi stabil dulu life kan. :D ohye. aku admire kat ALYSSA BERNAL !!



"p" palang "s" : ohyeah2. aku nk beli handphone baru. SE Aino. :p dan nk beli gitar akustik baru. dan nak beli seluar baru, nk beli baju baru. eh2? senang citer aku nk gi shopping laaa.. hahah! SALE SALE SALE !!


No comments:

Post a Comment