16 October 2010

Mari bercuti ke Pulau Pinang.




Dah habis exam ni. mesti la nak release tension ye dak? Terfikir2 dan terngiang2 gak kat kepala ni. mana laaaa aku nk pegi ni kan..? hurm... aku rasa cam nak pergi penang lah.. Tetiba aku teringat nak ke sana. kenapa??
alaa.. saja je nak gi sana takkan xleyh.. dan korang tahu tak mana aku nak singgah kalau aku ke Pulau Pinang?

apa lagi?? JOM USHAR !! :)
















Aku nak pi Hard Rock Cafe. Nak layan live band kalau ada show la time tu. 

Pastu aku nak pergi Pantai Batu Feringgi. Aku xnak mandi pun sebenarnya, cuma dah lama tak lepak tepi pantai. hahah !!


Nak lepak jugak kat area tepi Queensbay tu.. lepak malam2 kat situ best. sambil mengadap laut kan. haha !



AKU NAK MAKAN PASEMBUR !!!! 


Ini je lah yg aku nak pi kalau aku kat Penang nanti. tatau lah kalau dah kat sana nnt ada lagi tempat2 lain yang best.. sebab member aku ada bgtau aku yg kat sana ada satu CHAR KUEW TEOW sedap! tapi bukan kat area pulau la.. 

Okay2.. nnt aku dah pi sana aku update K !! 




No comments:

Post a Comment