19 September 2009

BONEKA LIFE - Indie Raya EP

ohya.. tgh aku godek2 internet ni. terjumpa lak video masa aku recording dgn band DOTR dulu. DOTR ( Death On The Rainbow )
nk dgr sample lagu ni boleh pegi kat website
www.myspace.com/feliciaagony

ni band screamo spttnye. tp buat lagu indie camni. haha! lawak lah pulak an.
ape2 pon.. tak kisah la.
huhu.. proses rakaman lagu raya ni sponsor dari BONEKA LIFE.
segala recording telah berjalan di studio Sub Human kat Bukit Antarabangsa.
serius time ni aku baru2 je lagi main drum. haha. dan nk dijadikan citer. masa practice aku guna beat lain. pastu masa recording aku guna beat lain. haha. mne tak nye aku je dah amik 3jam utk record. nk modified2 lagi ape2 yg ptt kan. huhu.
anyway it was such a great experience for me as a musician kan. :D




so korang leh ushar myspace Subhuman ni
http://www.myspace.com/subhumanproduction

dan BONEKA LIFE
http://www.myspace.com/bonekalife

1 comment:

  1. WE from satellizer music hope all the best!!
    dont dorget to visit us www.satellizermusic.com

    ReplyDelete