09 October 2009

Kawan2.

ohyeah. alhamdulillah. habis sudah aku punya 1st sem . :D baru je abih final.
kadang2 aku terfikir jugak. kawan2 sebaya aku ade yg dah nk abih diploma tp aku baru je abih 1st sem. Tp sepanjang tempoh seblum aku masuk blajar kat MSU ni mcm2 keje aku buat. atleast pengalaman mematangkan aku. mcm2 kerja aku buat. tp paling lates sblm aku further study aku keje TOURIST GUIDE. it was fun :D mcm2 ragam dan hal aku tempoh. yela.. nk melayan karenah orang bukan nye senang. haha.

dah lama aku tak update blog. bukan ape. aku cuma rasa cam malas.
aku skrg rasa ape taw x? kawan tu datang dan pergi.
aku tataw npe aku ckp camtu. tp itulah hakikatnye
walaupon aku rasa aku ramai kawan, lepak dgn semua orang, tp aku xde kawan rapat dah skrg. ape2 aku buat aku bnyk simpan sendirik jek. bukan ape. sebelum2 ni aku mmg dah ade ramai kawan2 rapat. but friends comes and go. maybe ade something yg buat kitorang dah tak rapat. mungkin ade something dan mungkin disebabkan aku jugak. sbb aku pon dah tak luangkan masa dgn kawan2 aku. aku pon sedar aku pon pernah buat silap dgn kawan2 aku. tp nk buat camne. "sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi persahabatan"

aku ade few kawan kat pandan indah. dorang ni best.!. KAWAN2 PANDAN INDAH.

Ajip - aku paling rapat dgn die la walaupon skrg dah jarang jumpe tp bnyk mende la aku leh ngam dgn die. awek ke, future planning ke, mcm2 la. so, kdng2 kalo aku alami kebuntuan dan aku tataw ape nk buat aku refer kat die. :)

Fuad - kawan paling cool penah aku ade. die ni tak hipokrit. tpi mula2 jumpe die aku rasa die ni mengalabah. poyo. haish. "giler emo budak ni" hahaa. tp ape yg die cuba tonjol kan adelah diri die yg sebenar. dan die adalah seorang kawan yg amat2 menjaga hati kawan2.

Zaki - MOST MYSTERIOUS GUY in our group la. :) tp dulu aku penah pecahkan cermin keta die secara tak sengaja. sbb power window die sangkut. aku tekan jugak2 alih2 pecah. huhu. sbb tu la kot die xbawak aku balik jln2 seremban kot. hahhaa!

Mus - sape tak kenal mus. famous kat pandan indah. dgn ke"kacak"kan nye. uhh. dasyat pulak tu main gitar. ape aku taw die ni mmg kawan yg baik. walaupon aku tak berape rapat sgt dgn die. tp die ni best. die ni tak pernah lokek ilmu. pernah dulu die ajar aku camne nk edit2 gambar guna photoshop. tp ajar aku. best! aku teringin sebenarnye nk lepak2 dgn die je. tp xde peluang la. haha.

Zizul - ini lah "ulat buku" dlm group kami. amat2 la meminati seni lomoghrapy. :D aku still igt lagi die penah ckp kat aku masa aku dgn perangai taik aku dulu la. "ubah la perangai. kitorang(kawn2) sume sygkan ko." then aku realize kadng2 aku ter"over" acting. tak penah pikir pasal kawan. hanya pikir pasal diri sendirik.

Din - haha. jom ah tgk bola. ! master dlm game bola. bnyk knowledge die tau. aku suke din ni sbb ape taw. die ni menjadi diri sendiri jugak. dan die ni cool. xde hp pon tak kisah. pernah satu ketika dulu masa die tak pakai hp nk contact die pon ssh. tp senang je nk carik die. :)

Muiz - Muiz THE DESTOYER.. haha. die ni agak kelakar. dan KABUT la jugak kan. tp itu lah yg membuatkan kitorang sume sayang kat MUIZ ni. haha. walaupon die ni macam kaki pukul tp jiwa dan hati die baik ohhh. tak caye. lepak dgn die. ramai awek minat tu. :p

Khalis - serius aku tak rapat sgt dgn die nih. tp bnyk gak taw pasal die. tapi citer dari kawan2 je la. :P

walau apa pon. aku nk bagitaw korang la best buddy aku..

1 comment:

  1. tol 2..ajip da besh...wlpn kte owg cgt2 lar jrg jmp dye tp skali jmp..
    pergh!
    cam x jmp mmber 7 klahiran lepas...hik3...
    xD

    ReplyDelete