10 October 2009

hidup ini mmg palat. tapi esok masih ada

okay xpe. ko xnak dgr aku explain xpe.
yes. aku terbagi taw secret kaw.
kenapa? kena PSIKO larh weih.
aku tanak bgtaw ko mula yg aku bgtaw kat mereka pasal kaw.
sbb aku takot ko rasa cam sial la kan.
aku pon rasa cam bersalah jugak. ko igt aku tak rasa mende tu sume?
then of course aku pon tanak friendship kita terjejas kan.
ops! lupe. im not a good friend for u.
okay. aku tak kisah. sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi persahabatan kan.
tp xpe la. Lajak perahu boleh diundur, lajak perbuatan tak berguna lagi.
sesungguhnya sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna

dan aku minta maaf okay. especially kpd kaw. dan kpd kawan2 yg terlibat secara langsung atau tidak langsung. hidup lah dalam ke'ego'an ko tu.

09 Oct 2009 9.12pm
"Mulai arini, DONT U EVER DARE TO CONTACT ME ANYMORE!!!"

P/S: okay. aku pon takkan contact ko lagi. dan ko jgn contact aku dah.
buang sume pics kita. DELETE! buang no aku.! sbb aku akan DELETE no kaw. DELETE gambar2 kaw. DELETE MYSPACE kaw. DELETE FACEBOOK KAW.

10/10/2009 (cantik siot tarikh. haha)
BERAMBUS KAW.!! our friendship is over.

No comments:

Post a Comment