16 August 2011

Selamat Ramadhan



Assalammualaikum , Salam Sejahtera, Salam Mesra, Salam 1 MALAYSIA 

Setelah hampir separuh bulan kita menjalani ibadah puasa di bulan mulia Ramadhan ini, Aku harap korang semua sentiasa diberkati dan penuhi amalan korang semua dengan amalan-amalan mulia. Jangan pula bulan ramadhan ni sepatutnya korang boleh berjimat tetapi korang hadiri semua jamuan berbuka puasa berbayar. 

Yela, faham-faham la, masa ini lah korang nak buat berbuka puasa bersama kawan-kawan sekolah rendah, kawan-kawan sekolah menengah tu bukan satu sekolah kalau ade sekolah asrama lagi, reunion lagi, buka bersama kawan universiti la, tak masuk lagi yang la, tau-tau je setiap hujung minggu korang berbuka di tempat yang memerlukan anda berbelanja lebih dari biasa. 

nak-nak pulak buffet ramadhan sekarang yang mencanang di sana dan sini. bermula dari RM10 hingga lah semahal RM200. Well biasalah, citarasa masing-masing berbeza. agak-agak mampu alhamdulillah lah rezeki dari tuhan. Tapi beringat lah tak perlu membazir kepada sesuatu yang tak perlu. 

hahaha! malas nk komen banyak, kita semua ada otak dan akal. so boleh pikir la ye. walau apa pun semua terpulang kat korang. 




No comments:

Post a Comment