07 October 2010

Mangsa Kemalangan dirempuh Toyota Camry di Shah Alam


korang tengok ni. Model Toyota Camry remuk terlibat dalam kemalangan.
korang tahu x kereta ni langgar apa? Dia langgar moto.. sampai remuk camni.
agak2 camne eh keadaan mangsa yg bermotosikal tu. perghh. jom tgk...










aku baru je balik dari teman awek aku gi shopping kat sunway td. otw balik tu ade pulak kan accident dkt2 dgn umah die. dekat2 jugak lah dgn TESCO EXTRA S.alam sek 13. boleh kata dkt jugak lah dgn tempat aku belajar MANAGEMENT AND SCIENCE UNIVERSITY ( MSU ). so, pas anta awek aku balik lalu aku bergegas ke tempat jadian. chewahh!! ayat xnak kalah..


ini lah die TESCO Extra yg aku cakap tu. motor tu keluar dari simpang ni la.. tp ada sign NO ENTRY kat situ. 

Jom kita tgk gambar2 ketika kejadian. 




ohh. jauh eh. korang tak nampak. jom2. Kita tengok dgn lebih dekat.



korang boleh nampak keadaan mangsa yg terlentang di bahu jalan. Mangsa ada dua orang. Mereka orang asing. xpasti la bangla atau india.


ini pula adalah mangsa yang kedua..


Ambulance sudah sampai..

Lalu memberikan rawatan kepada mangsa dan bersiap sedia untuk langkah selanjutnya. 





Ini pula kenderaan2 yang telibat dalam kemalangan tersebut.

RG Sport.

Toyota Camry


Jadi bukan ape.. cuma kita kene beringat lah. walaupun kita memandu secara berhati2, orang lain pulak yg bawak macam palat kan. itu lah yg susahnya. jadi walau apa pun. berhati2 lah di jalan raya.

Ohya.. ada sikit pesanan dari penaja. :)



4 comments:

  1. gambar gelap..sayangnya...Tp tahniah atas 'live' post ni..

    ReplyDelete
  2. wah live dr tempat kejadian.
    huhu tempat tu memang orang selalu lalu walaupun tulis no entry!

    ReplyDelete
  3. Lulu : nak wat camne lulu.. guna hp N95 je. huhu.

    giha : hahah. tau xpe. orang yg post entry ni pon slalu lalu ikut situ gak. hahah!

    ReplyDelete
  4. kena tuka hp.. sama je masalah..hp mmg nak duk dlm tong sampah..huhu

    ReplyDelete