12 August 2009

Hari ini dalam sejarah.

APAKAH YG SUDAH BERLAKU ??

oh. xde ape2 pon yg berlaku sebenarnye. bhaha!
smlam aku tidur kat pandan indah. rindu pulak kat umah kan. dah lama tak balik semenjak dah tinggal kat s.alam nih. bukan ape. cume dah xde transport skrg. kereta dah xde. motor pon dah xde. sekarang ni berjalan kaki je la. tp xpe. aku still cool. :D

bngon agak lewat gak la. dah la tak pegi kelas arini. kelas Economi (xtaw ade ke tak.) dan kelas Management . :D
ohya. berita gembira arini la jugak. td aku msg dgn INA

"Hye ina, wutcha doing? "
"doing nothing, hey2! nk taw satu secret x?"
"secret? what is it"
"U sorang je yg dpt A utk Exam Management.! :D congrats.! "
"u serious ke nih? jgn main2kan i. i sensitif taw. haha"
"betol la. lect bgtaw td."
"oh yeh? oh. alhamdulillah.."

tu citer best la jugak.
tu antara msg2 yg aku msg dgn die la masa otw balik dari KL ke S.alam.
aku balik s.alam td tumpang Wok. pergh kakak die bawak keta xnak kalah. takot aku. laju giler. ! dasyat siot!
anyway.. WOK!! KAKAK KAW HOT!! :D say thanks to her..(coz bg tumpang. )

sampai je s.alam. aku balik umah kemas bilik. sumpah BERSEPAH!! tetapi apabila bersepah tu dpt kat mamat nama KAIO ni. terus bersih la. tp bile nk dpt mood rajin kemas umah/bilik ni ssh skit. haha!

pastu aku terus kuar gi sek7. aku lepak dgn AJIB, BERG, AHSENG, dgn sorang lagi sape nme aku tak igt IKI kot. layan main poker. kat PAK LI KOPITIAM. cam lahanat air aku order lambat sampai. seb baik mood aku baik haish.(dan awek2 kat situ agak hot. dan ade mini cooper kat luar tu. uish! ) kitorang lepak sampai kul 12.30 mlm then chow balik umah masing2.

Sepanjang hari ni lepas bangon tido aku makan jap. pas makan aku gi mandi.
then aku ajar mak aku camner nk bawak keta gi kedai utk SERVIS KERETA.
yela.. die tak penah anta bengkel . dulu aku tinggal dgn die aku la slalu bawak. skrg ni die kene la blaja sendiri. then. lepas servis kitorang anta keta gi CARWASH. pas cuci keta aku balik umah dgn mak aku amik barang2 aku nk balik s.alam. then gi mkn.. uh. makan besar arini...
makan kt depan ampang point. seblah gallery guitar. tmpt aku slalu jamm time muda2 dulu. bhaha!

MENU:
SATE
ROTI NAAN + AYAM TANDOORI
OTAK-OTAK (tp xsedap! cis. lg sdp bapak aku punya)
NASI AYAM.


mne tak kenyang makan. tgk la menu bnyk kot. huish.. sate die serious sedap. dah la BESAR!
kenyang2...~ pastu mak aku anta gi Bukit Antarabangsa. aku jumpe wok kat situ then tumpang die balik s.alam.

ohya...!! tgh2 aku baru nk lelap radhi call.
"kaio, katne? nk lepak tak.? jom ah aku blanje makan dan minum! amik aku kat perdana"
"cis. baru nk suh amik. baru nk igt member. lahant! haha"

aku pon gi la amik die. kat perdana. pastu gi mkn kat rafi. pastu balik la.
radhi tumpang tido umah aku mlm nih. sbb umah die xde air. bil kene potong.! cis . tak bayar bil air. haih.


.

No comments:

Post a Comment