07 August 2009

EXAMINATION MODE!

Sepanjang minggu ni agak bz la. sbb skrg ni MSU exam. uhh giler ah. kalo la time hari2 biase aku study macam nk exam ni. mesti senang nyer nk score. alhamdulillah setakat ni exam management aku boleh jawap. senang la. :D exam IT batal pulak. jadik esok lak exam Hospitality. uh. hope leh jawab.

sepanjang hari ni ape aku buat eh?
oh ye bangon pagi2 pegi campus nk exam alih2 batal lak exam IT. so aku terus balik umah. zai yg anta aku balik td. sbb aku mintak tolong die antar aku gi Maybank nk amik bank statement utk beli keta. weee.~

tgh lepak2 kat umah tu pulak kamal call die nk amik note hospitality dgn aku. aku lepak je ah umah. pastu die dtg dgn khalid budak arab tu. rupa2nye die tau ckp melayu. cis. bukan ng bgtaw. haha. best la pasni aku baru je daftar amik bahasa arab komunikasi leh la practice dgn die. boleh la pasni aku keje bawak tourist arab lak. urfh!! MASYUk!!! pas bagi note sume kat kamal die antar aku pegi maybank sbb die pon nk photostat note tu sume pastu aku pon balik la. sian lak zai sorang2 kat umah. pastu aku mintak die teman aku makan kat diaffah. then pas lunch die pon balik puchong. aku balik umah pastu tido. haha sampai la petang.

petang lak aku bangon pas asar aku teros mandi. segar skit. layan lak tgk citer manjalara dgn naruto. bhahaha. pastu aku naik atas study . tgh2 study kejap tiba2 bapak aku datang. aku pon kuar la lepak dgn die kat AGORA. bagi bank statement kat die pastu cter la pasal company ape citer. dah ade investor baru katanye. kalo murah rezeki dapat la company aku dgn bapak aku ni jalan. nk amik Grant dari SMIDEX lagi. dlm RM1.5million. pastu leh la Mini cooper sebijik! ohyeah. tpi kalo dpt pon dldm tahun depan la. insyaallah. :)

pas lepak2 jap aku balik la umah sambung blajo. tinggal lagi 2 chapter aku on9. bhahaha. pasni blajo lagi skit. pastu tido. stanby utk exam esok. uhh. wish me luck! :)

No comments:

Post a Comment