13 August 2009

Hari Baju Merah

Kenapa Hari baju merah? oh. takde pape pon sbenarnye.
acctly hari rabu mmg budak2 hospitality & Tourism kene pakai kemeja merah.. bahaha. elok la jugak sbb baju2 aku pon belom basuh lagi.

kelas aku pagi kul 10 tp aku bangon lmbt. sbb radhi ah smlm suh lepak dgn die sampai 3pg. babik ngantok giler.! damn! hahha! kelas IT pagi td 10 - 12 tp aku masuk kul 11. xpe2. lect sporting. tarak hal.
adoih. ade ke patt citer pasal anak owner MSU nih. sakina kot nama die. hot sgt ke die? ohh anak orang kaya rupanye. ade aku kisah? tak pon. haha. skip2....

dah abih IT lepak diaffah lunch. pastu gerak kelas account
blajo pasal bank statement. senang la jugak. tp biase la. same as math kene buat exercise bnyk. kalo tak mesti tak phm. must familiar with the question. :D

oke2. dah abih kelas account kitorang gerak gi ALIFF.
Fuad , Hazim , Farhana , Fatin , Daniel , Anis :DD , aku. sampai2 je ALIFF nmpk lak Jawa, Wanidha,shaff, Mak dgn Aizat. oohhh. depa tgh buat assignment Tourism. ohh. ngerti2. dok lepak2 kat ALIFF bapak bosan. ohh. ade orang buat puisi2 dan poems chenta pada seseorang. ek;khem2. sapekah? haha

dok tgh bosan2 tu tiba2 lak aku teringat.
"eh. jom main card. aku ade bawak card"
lantas dgn sepantas kilatnye keluarkan kat pastu main poker. bhaha. daniel2. u better luck next time. :DDD

then nk balik dah hujan oh. aku tumpang Fuad. antar aku balik nasik BMW M5 (ek;khem2) die. tp be4 balik angkut zainab dgn syakira kat college dulu. anta depan balik pastu anta aku kt tadisma.

DAMNNN!!! assignment tk siap lagi.
xpe2 mlm kang mintak kat fuad dgn hazim. pastu copy then tukar2 skit. haha.! giler malas aku weihh. mmg ah. penat sial.

sampai umah layan transformers 2 jap. tgh2 aku dah lena dibuai mimpi. ngantok sial. bangon2 dah kul 10. pergh lapar sial. xpe2 gi mandi jap. pastu on9 balik. mintak azim dgn fuad antar assignment trough YM. kan senang....~ tiba2 lak housmate aku masak nasik goreng.. uhhh~ PUCUK DICITA ULAM MENDATANG. aku pon tgh lapar nih. elok sgt lah tu.

pas makan baru la selesa nk wat assignment siap dlm kul 1pg. pastu on9 sampai la skrg (kul 2.30pg) haha babik! esok dah lah kelas 8 - 12. haha.! ngantok kt kelas padan muka. haish. oh ya. esok ader karnival kelab kat college. kene jaga booth pulak. tp tape.. DSLR dan Acoustic guitar menanti aku.. :) lalala..~

ohya..
EVIDENCE SPEAKS ade drummer baru.. aku la tu. hahah
credit tu acul!

www.myspace.com/evidencespeaks
jemput lah dtg sabtu kat bukit jalil.
dan ahad kat noisy studio ampang. :D

p/s: halv. usah risau. aku dah dpt lagu Bury me. esok aku prac lagu missunderstood lak!




No comments:

Post a Comment