31 July 2010

Examination MOOD.


ohhh.. just came back watched movie with HER. =)
kt mne? dekat je.. JUSCO Bukit Raja sudah..
watpe nk gi jejaoh.. crowded sgt.
sorry la. aku bukan orang highclass cam korang nk gi tmpt mahal2. hhaha!
dan paling best nya adegan ketika di lokasi parking motor. hahaa..

time tu aku nk masuk tmpt parking moto.
yg salah nye aku.. pastu ade la pak guard ni nk kuar ..
so aku dgn muka tak bersalah buat macam aku betol.
yelaa.. aku selalu masuk ikut situ. haha
tp yg kesiannye. brader tu pulak yg nk elak aku..
pastu "gedegangg..!!" die langgar tong sampah.
bayangkan muka die camne??
mimik muka die dan die berkata2 dalm hati "jgn la jatuh.. ade awek kat belakang akuu..."
bayangkan...~
pastu awek tu gelak. lol!!



ohya. next week MID term-exam.
GOOD LUCK ye kawan2.~

No comments:

Post a Comment