22 January 2009

THEY WAIT.


harini aku gi tgk wayang. tiba2 lak tergerak hati nk tengok wayang. tiba2 lak REM dgn AJIB ajak tgk wayang. bak kata pepatah. pucuk dicita ulam mendatang. ^^,
kitorang tgk citer They Wait. leh tahan gak citer nih. byk part2 terkejot.
ceritanye ttg bulan hantu lapar @ Hungry Ghosts month. salah satu bulan mengikut kepercayaan orang cina. cerita yg boleh tahan. sape2 yg minat genre seram boleh lah tgk citer nih. ^^,
pas tgk wayang aku anta REM amik keta die kat kedai J. pastu aku dgn AJIB lepak dgn IZ LEADER kat Oldden Town Coffee House pandan indah. lepak2 minum2 & borak. pastu balik la.
Ahad ni insyaallah kalo xde aral melitang aku akan pegi taiping amik local Tourist. bawak gi melaka. wat melaka tour. then hari selepas tu anta dorang semula ke taiping. huuuu.~ aku kene prepared utk melaka tour. cuak lah pulak.. haihhh..~ wish me luck. ^^, dpt duit leh aku bikin keta. hahah!

1 comment: