09 October 2010

Entrepreneurship Paper Examination


adakah anda berikiran seperti seorang usahawan?? 
adakah anda sanggup meredah kepayaan untuk capai kecemerlangan??
SANGGUP kah anda??
Nak tahu apa itu erti Keusahawanan ??




Bukan ape.. sebenarnya aku ada exam Entrepeneur esok. itu lah reason die..
Actually aku baru balik dari study dgn awek aku td kat McD seksyen 9.
ohyaa. ada burger baru kat mcD td. sedap gak.. But, it just for LIMITED time. 



Okay2 dah abih makan ape lagi. study la. lepak kat mcD dari kul 10pm sampai 2am. boleh tahan gak lama kan. tp seb baik esok exam petang kul 2.30

banyak gak ah kene hafal.. tp bnyk kene hafal terms die je la.. acctly aku mmg minat subject ni. sbb bnyk baca2 mende alah ni kat internet n aku pon ada gak beli buku mcam buku ni.

seronok baca buku ni dapat tahu camne jutawan2 ni berusaha sampai jadi sampai sekarang.
bukan senang nk senang dan bukan susah nk susah
mesti korang selalu dgn ungkapan ni kan. 


Buku yg agak bagus sebenarnya. Dia ajar teknik camne nk jadi leader. tp aku amik dari sudut perspektif aku. amik ilmu dari buku ni camne nk luaskan teknik pergaulan aku.. U guys should try read diz book. :) ada jugak dari versi bahasa melayu.

ni pon salah satu dari jutawan kat malaysia. mmg boleh tahan buku ni. ada ajar teknik2 camne nk wat kira2 utk retirement nnt. bagus. :)


dan sudah pasti yg ni idola aku. dan aku salah sorang dari silent follower blog die.





so guys. wish me luck k. :) 













No comments:

Post a Comment