12 February 2011

SUSAH NAK TIDOOO !


Korang pernah alami tak suasana camni? Kalau korang nk tido je mesti ade bunyi bising. Bunyik die pulak memang annoying kan? sapa2 pernah experience menda ni.?? angkat tangan.. !! 
MEMANG TENSION !!!

lagi satu pulak DENGKUR pastu tido LASAK dan RAKUS OKAY. 


satu lagi okay. selalu nya aku memang akan tidur lambat la. biase la kuar dulu lepak2 lewat2 kul 2-3 pagi baru balik. cam biase lah. nk tidur mmg aku akan kene libas la dgn die. tangan naik muka kaki naik perut. adoihhh.. dah macam kene sepak terajang time tidooooo... TOLONG2... 

btw. aku buat entry ni sebab aku tak boleh tidur. nk tidur mmg tak boleh sebab BISING okay.!
aku dah lalui mende ni 2minggu. dan baru aku faham apa maksud
TERGANGGU DENGAN DENGKURAN !

MOOD : TAK BOLEH TIDUR.! =_=





No comments:

Post a Comment