20 May 2011

Berbogel di stesen keratapi


Kejadian berlaku di China di mana lelaki ini tidak dapat nak beli tiket keretapi pada cuti perayaan tahun baru china. Seperti korang semua sedia maklum kat sana memang sangat2 gila babi punya sesak nak mati punya CROWDED. ! ketika nak pulang ke kampung halaman. Lebih-lebih lagi jika menggunakan pengakutan awam seperti keratapi.

Maka cerita kali ini berkisarkan tentang Chen Wei Wei yang bekerja Bandar Bailongqiao yang terletak di Bandar Jinhua berdekatan daerah Zheijing. Beliau amat kecewa kerana tidak dapat membeli tiket keratapi lalu merempuh pintu pejabat pegawai bertugas ala-ala Didier Drogba  tackle White Albino Si Torres. Dengan hebat dan bangganya beliau melucut kan baju nya tanda protes jika tidak dapat membeli tiket keretapi. 


"HEY HANG JEBAT !! Jika kau anak jantan. Moh lah kita BAKOR JE Temapat ni." 







"Hoi! penat aku berlakon dalam video skandal sex ***** ko xnak bayar aku pulak ? "
"Lek luuu.. tunggu jap aku telefon awok2 kita lu bincang dulu guane."


"Meh sini bakor rokok aku dulu."


"Doh? guane citer ni? video siap dah. bila nak post kat youtube?"



"sekejap! aku nak upload masuk youtube guna iphone china aku ni"


"muka aku nanti cencored kan tau!"


"nanti bank in duit dalam akaun aku. aku nak lari gi luar negarad dulu"




Sumber : NetEase 

.

No comments:

Post a Comment