01 January 2010

Happy New Year. :D



happy new year kt korang sume. :D hope tahun baru ni akan menjadi pemankin semangat tok korang. semoga dimurahkan rezeki, dikurniakan kesejahteraan and hope all ur wishes come true :D

tahun 2009 bnyk pengalam baru yg aku dpt. dari yg buruk hingga la yg baik. dan mestilah aku pon jadik makin tuaaa..! oh tidak!! =( tp xpe. kehidupan haruslah diteruskan.

2009 yeh? ape yg aku lalui?
1. hurm. aku bzkan hidup aku dgn kerja. sbg tourist guide.
2. dpt income paling tinggu rm4000 leh tahan gak kan. haha! (tp sebulan je.)
3. tahun aku tak pernah couple. haha!
4. aku masuk blaja kat MSU
5. baru aku tau aku dah tua rupanye. cis.!
6. aku bnyk travel
7. aku beli kereta
8. aku beli motor
9. aku jumpe hp nokia N70 pastu aku jual amik sony ericsson. haha.!
10. aku start kuat shopping.
11. nenek aku gi HAJI.
12. aku tataw nk tulis ape daa. dah malas. haha!

No comments:

Post a Comment