18 January 2010

Declare ???

"kaioooo!! bangonn!!! " jerit affaf di kala kaio sedang lena dibuai mimpi.
"siot ko affaf! bapak terpekik terlolong cam antu polong" ujar kaio pula.

haha.! tu la sedikit sedutan dan aksi cemas di dlm bilik. dialog antara 2 orang roomate.
aku pon bangon la pi mandi. dgn mamai2 nye. adoih. siyez beb. badan aku penat giler sbb penat smlm pon tak ilang lagi. mne tak nye. kelas kitchen dari kul 12tgh hari sampai la 6 ptg. pastu aku leh lak sambung main bball sampai kul 8mlm. (kantoi lak aku terlajak maghrib kan. aduss.!)

masuk2 je kelas tourism geography miss rosliza xde lak. sibuk marking kertas soalan dengar2nye. so kitorang hanya sign kedatangan je. pastu blah.

ohye. aku gi account department td. nk tanye pasal claim duit sem1 dgn sem2 yg aku dah bayar around RM7k++. aku boleh claim duit tu pas aku tunjuk lampiran tawaran MARA yg aku dpt. fuuhh. tak sabar rasanye. Elaun mara 3k+ claim 7k = 10k++ pergh.!

dan2 pulak time tu aku lapar.... ptt la, aku tak makan lagi. aku dgn hazim gi kat zainab. plannye nk gi makan kat sek2. alih2 penuh giler kan. kitorang pon gerak gi sek7 lak. igt nk gi Ani Sup Utara penuh jugak, tgk depan nye MOLEK pon penuh jugak. lalu hazim teros berkata" makan kat campus je laaa..", "ha;ah la aku ade kelas english kul 2" bicara kaio dlm kekalutan sbb jam dah tunjuk kul 1.45ptg. ceh! alih2 makan kat campus jugak. haha cam biase ah. nasik ayam kt kedai jambatan. :D

oh lect english pon xde sbb sibuk marking paper. cis. kitorang pon practice tok kitorang nye "oral speaking". pastu aku pon balik la. penat siot. balik umah tido jap tido dlm 30minit je. pastu bangon mandi2 teros grak ali. hahah! ade gossip best! :D

pas ali aku gi bersantap kat tepi tesco extra. pekene cendol sama meehon sup ditemani oleh fatin, mak lani, dan farhana. :D . boleh tahan la dgn RM5. aku tggu arin dak umah aku tu. nk gi sek7. die nk antar motor die g bengkel aku pon nk tukar cover seat lampu aku. so, dah settle la td.

P/s :

18jan09
5.27pm
'Tok Sop' dan 'Nek Haha' sudah declare daaa.! :D
ek'khem2. hanye mereka yg ade disitu taw cerita sebenar!

jd kpd sesiapa yg berkenan same cik usop ni usah kecewa ye.
haha kpd dak2 kelas, korang mesti tau sape yg frust kan? the most hottest guy kini bersama dgn the most cutest girl. :D hahah!

.

current songs:
1. Adam - Haruskah
2. Nidji - Bila ku jatuh cinta

.

No comments:

Post a Comment