24 January 2010

hari matahari = SUN DAY

uh.. sepanjang hari hanye duduk di rumah menjadi budak yg baik. haha. kalo tak slalunye weekend la yg selalu digunakan oleh hampir keseluruhan masyarakat kita utk keluar berjalan2 atau hangout bersama teman2 kan. tp aku lebih prefer utk duduk di rumah. :D dari tgh hari sampai ke ptg mengadap lappy je. ptg kuar jap gi mamak makan. then balik umah. sambung mengadap lappy. sambil menanti baju sedang dibasuh kat dapur tu. uh. seb baik ade washing machine. senang skit hidop. :D

ni pon baru pas kemas bilik. ( kemas meja je sebenarnye. haha! )
oh ye. baru teringat pasal assignment subject Tourism geography. tu pon lepas affaf igtkan. kalo tak confirm aku tak buat ohh. hahah! tp senang je. kene carik places of interest kat New Zealand. hahh. ape guna internet. maklumat di hujung jari je kan. hahaha!


jadi skrg bilik aku dah pasang langsir. walaupon 2nd hand tp okay la kan. boleh gak menepis sinaran mentari yg menusuk di waktu pagi saat aku tgh nyenyak tidooooo.! :p

eh2.. dah2. aku nk wat assignment jap. adois.. eh silap! ADIOS!


current song :
Seventeen - Untuk Mencintaimu

.

No comments:

Post a Comment