15 January 2010

Quantitative day.!


pergh. selesai sudah exam quantitative. tido smlm dlm kul 2pg. then bangon kul 9++ dah siap mandi2 sume aku teros capai notes quantitative analysis then star study.
yg masuk mid term dari chapter 1 - 4. mula aku study chapter 3 kat umah. then kul 10.30 aku siap2 then kuar gi makan. pastu jumpe fanna dgn anis kat library. aku sambung study chapter 4 pastu chapter 2. tgh2 study tu fuad lak dtg.

sumpah petak sunggoh kepala aku 4jam mengadap mende kira2 nih. cuba anda bayangkan. erghh!

dijadikan citer. fuad nye calculator ade kat bini die. tanpe lame menanti bininye pon dtg a.k.a fatin. uhh. anda mmg seperti pelakon utama 'Awan Dania' haha! hanye mereka sahaja yg taw. :)

exam quantitative start kul 3pm sampai 5pm.
aku masuk awal gak la arini 10 minit awal. get ready n get comfortable with the environment. then tepat kul 3 aku pon start buat. alhamdullillah, boleh jawab sumer. tp aku ade careless la. sbb xigt formula utk soalan lastttt skali... tp xpe. yg penting carry marks chantek! i hope so.


erkk.. esok exam TOURISM GEOGRAPHY lak....

16 Janury 2009 Saturday
Tourism Geography
12.30pm - 2.30pm

kene cover topic bout southern asia. erkk.. ni kene menghafal2 lak.. uhhh..
wish me luck k. ! huhu.. :D


.

No comments:

Post a Comment