22 February 2011

Hilangkan LIKE box gambar di Facebook


Korang tengok kat atas ni, korang akan nampak gambar ni dikelilingi oleh satu border berwarna hitam iaitu Like box untuk gambar. well bagi aku benda ni agak annoying lah.  Lagi best kalau ada interface yang lama. betul tak? tapi ini dari pandangan aku la..

So, sesiapa yang nak tahu macam mana nak hilangkan kotak Hitam tu... meh sini aku tunjukkan tutorial macam mana nak buat.



..




..

Korang bukak je photo album korang. alaa.. yang ada banyak-banyak gambar tu. 
Pastu pilih lah mana2 gambar yang korang suka. So, macam contoh yang aku buat ni aku amik gambar yang ketujuh.


Kemudian ia akan keluar macam ni. haaahhh. so, bila dah jadi macam ni korang klik je refresh ataupun button F5 kat keyboard korang tu.



SO, sekarang dah siap.!! Selamat Mencuba. :-)



No comments:

Post a Comment