14 February 2011

Review "Sini Ada Hantu!"

well2.. semalam aku gi tengok wayag kat The Curve. tatau nk tengok citer apa sebenarnya. alih2 tengok lah citer "SINI ADA HANTU!"

okay lah. so far citer ni okay la. jalan cerita dia. garapan oleh pengarah die sape nama? JAMES LEE eh? tak ingat lah. Jalan citer die camni, dua mamat cina dan melayu ni ditugaskan untuk menghantar keranda dan ada mayat kat dalam tu OKAY!! kene deliver n sampai sebelum esok 8 pagi. so bayangkan lah bawak mayat tgh2 malam. Suwei bai!

so, dikala perjalanan tu nk ilangkan boring depan ni duk citer lah hantu yg bermula dgn ayat ini "oi meng ko percaya hantu tak??" soo bermula laa ceritanya...

cerita2nya adalah

Hantu Pokok Pisang
ape jadah. siap boleh FUCK-main dgn hantu pokok pisang tu. hot pulak kan hantu tu. tpi kalo dah tukar muka memang cam sial. citer pasal mamat psiko nama ZAM yang minat kat awek member die. giler umpan member die main dgn hantu tu pastu panggil awek nya. hahaha !!


Hantu Nombor Ekor
ni pulak pasal tahik judi yang nak menang nombor ekor. so dorang pi lah kubur kat atas bukit tu nk mintak nombor ekor. dorang ni ada ber-4 semuanya. last2 sumer mati.hahhaha !!!
jahat kan aku.. bgtau korang apa dah jadi. mesti dah tak best kan.. tpi xpe. citer die still best lagi. korang kena tengok camne die puja hantu tu. dan camne hantu tu ikut dorang ke mana2 sahaja!! jeng2!!


Hantu Asrama
ni pulak citer pasal budak baru masuk asrama. die jumpa hantu jepun kat toilet time tengah sedap BAIIIKKK punya memerut aka BERAK !! last2 sekali jepun tu dah hunus pedang nk pancung kepala dia. perghhh. nak tau ke tak mati ke tak?? gi tgk sendiri.. aku dah lapar. nk kuar gi makan. padah ja 11 MALAM ni.

laaa.. betul laa.. mana de takot... aku nk gi makan laa.. lapar la giler.. betooll.. ahh. lantak korang laaa!

p/s: Sial betol phone member aku ni. tetiba lak berbunyik masa aku tengah feel baik punya tulis entry ni.! 




.

No comments:

Post a Comment