17 February 2011

Shisha bakal diharamkan ??



Okay. baru noticed menda alah ni tadi SHISHA BAKAL DIHARAMKAN?? oh. larangan kepada budak2 bawah umur dan larangan di tempat terbuka la yeh? well bila aku terbaca post dari Fan Page OH TIDAK ni. Aku nk bagitau korang la. Shisha ni kira habit aku jugak lah. tapi tak selalu. kadang2 je tu pun masa kuar lepak dengan member2. So, kat sini aku nk bagitau korang kat mana shisha best yg aku suka pergi. !!

So, kalau korang nak tahu kat mana. jom kita ushar.! seriusly. memang tak rugi sebab bila korang nk layan shisha kat situ kadang korang kena tunggu turn sebab bong nya xde. 




...





...

Okay 1st aku citer pasal Trio Shisha ni.
Mana dapat nama TRIO Shisha  tu? yang aku tahu la kan.. tak sure la. kalo nk tahu lebih lanjut korang pi tanya dorang sendiri. hahah..
okay2. Disebabkan dorang ni pada asalnya ada 3 owner so letak la nama TRIO.

Korang nk contact senang je.
SAAD CHAR KUEY TEOW, 
6-G-B Jalan Kristal AR 7/AR,
 Seksyen 7, Shah Alam.
 for reservation pls call: 
Ruhaizad = +60173003662 
Aizat = +60136959585 
or BBM us BBM Pin - 22B9BF9C

Apa Flavour yang aku suggest kat korang? hurm..
kat sini banyak flavour special mix.
Favourite aku kat sini 
"Honeydew Redbull" , tapi korang boleh gak try lain2 macam "Sugus" atau "Bubblegum Sugus" tapi kadang2 dorang ni banyak eksperimentasi. So, korang nak tahu korang datang la yeh. TRY!!

Harga lingkungan RM 15++ tak lebih dari RM20 pun.

Korang leh Follow Trio Shisha  ni kat


*********************************************************

No comments:

Post a Comment