19 May 2011

Happy Mother's Day

Hari Ibu dah lama berlalu, tapi rasa nya belum terlambat aku nak kongsikan perkara-perkara menarik kat korang semua kan?

Aku tau banyak spekulasi tentang hari ibu ni, yang konon-kononnya syirik lah, bertentangan dengan islam lah, dan macam2 lagi yang aku baca di ruangan sesawang internet ini. TAPI, bergantung pada perspektif individu itu masing-masinglah.

Bagi aku sebagai anak yang merantau ke nagara orang untuk menuntu ilmu, maka apalah salahnya aku meraikan hari ibu sebagai tanda untuk meraikan dan meluangkan masa bersama ibuku yang tercinta bukan? Dengan niat untuk menggembirakan hati MAMA ku. :-)

So, artikel ni sedikit sebanyak bagi keinsafan.

*klik artikel tersebut untuk tumbesaran*
Aku dah tak ingat dari mana aku ambil artikel ini.


.

No comments:

Post a Comment