29 May 2011

Video! Su Zizi Pelajar Kolej menjadi model bogel untuk membayar yuran pengajian.





Laporan Asal : NetEase

Pelajar Perempuan Renmin University Melibatkan diri dalam Body Art Exhibition dan bekerja sebagai model bogel untuk membayar wang pengajian.

Ini Bukan Post Lucah! Sila baca sampai habis sebelum nak mengata.

Pelajar ini dibayar 500 yuan( Lebih kurang RM233.00 ) untuk satu sesi model bogel untuk membayar yuran pengajiannya. Su Zizi juga telah mencetuskan kontroversi di universitynya. Katanya dia menjadi model pertama kali untuk Body Art Photography ( Kalau tak tahu juga pergi google. PEMALAS!! )

Seperti yang diperkatakan tadi pelajar ini telah mencetuskan kontroversi kerana dia menyatakan dia hanya melibatkan diri dalam bidang seni halus yang mempunyai nilai-nilai eksotik yang tersendiri. Namun sesetengah pihak mengecam Su Zizi kerana dia kini hanya satu langkah sahaja meliabtkan diri dalam Pornografi. 

Pada akhir tahun 2010, di Renmin University yang terletak di China Xu Beihong Art School, Su Zizi telah melancarkan video nya "Who Am I" secara senyap di Art Exhibition. Ramai dari mereka yang terkejut dengan gambar-gambarnya di dalam video tersebut. Sehinggakan ibunya sendiri meganggap dia ni gila.

Jadi akhbar di China telah menemuramah Su Zizi. Untuk melihat gambar-gambar selanjutnya dan video di akhir post ini. Sila lah membaca laporan penuh. Untuk melihat interviewnya sila ke website laporan asal Sila gunakan google translate untuk membaca interview di website tersebut. 













VIDEO
Klik DI SINI untuk ke website asal video ini. 

No comments:

Post a Comment